آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟
پاسخ: شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط میتوانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.
میخواهم از فروشگاه ندگار خرید کنم اما هنوز کاملا به خرید اینترنتی اعتماد ندارم؟
پاسخ: دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت ندگارشاپ و با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
آیا میتوانم برای شخص دیگری از ندگارشاپ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به ندگارشاپ 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما میتوانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
برای انتخاب و خرید محصول احتیاج به مشاوره دارم، چکار کنم؟
شما میتوانید از طریق پیام رسان واتس اپ و تلفن های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
و حتی قبل از خرید میتوانید از ما درخواست ارسال نمونه کنید.
روش های ارسال از ندگارشاپ به چه صورت است؟
روش ارسال محصولات در تهران با نرم افزار الوپیک و اسنپ صورت میگیرد و هزینه حمل قبل از ارسال با سفارش دهنده هماهنگ میشود.
روش ارسال محصولات در شهرستان از طریق تیپاکس و باربری انجام میشود.
سفارشات تهران از شنبه و تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 16 ارسال میشود. سفارشات شهرستان فردای روز ثبت سفارش تحویل تیپاکس یا باربری میشود
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ : بله، شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.