آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.
اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

میخواهم از فروشگاه ندگار خرید کنم اما هنوز کاملا به خرید اینترنتی اعتماد ندارم؟

پاسخ: دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت ندگارشاپ و با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

آیا میتوانم برای شخص دیگری از ندگارشاپ خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در 4 مرحله تکمیل خواهد شد: 1) ورود به ندگارشاپ 2) اطلاعات ارسال سفارش، 3) بازبینی سفارش و 4) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

برای انتخاب و خرید محصول احتیاج به مشاوره دارم، چکار کنم؟

شما میتوانید از طریق پیام رسان واتس اپ و تلفن های درج شده در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

و حتی قبل از خرید میتوانید از ما درخواست ارسال نمونه کنید.

روش های ارسال از ندگارشاپ به چه صورت است؟

روش ارسال محصولات در تهران با نرم افزار الوپیک و اسنپ صورت میگیرد و هزینه حمل قبل از ارسال با سفارش دهنده هماهنگ میشود.

روش ارسال محصولات در شهرستان از طریق تیپاکس و باربری انجام میشود.

سفارشات تهران از شنبه و تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 16 ارسال میشود. سفارشات شهرستان فردای روز ثبت سفارش تحویل تیپاکس یا باربری میشود

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ : بله، شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.