چه کالاهایی شرایط بازگشت دارند؟

  • کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی سلامت فیزیکی هستند.
  • محصولاتی که شامل گارانتی سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
  • پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ظاهری بود، میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش که شماره مکاتبه با وی در پایین همین صفحه است، اطلاع دهید. پس از 24 ساعت فروشگاه ندگار هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
  • کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه جانبی به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمیشوند.

شرایط بازگشت کالا

  • جهت ارتباط با بخش خدمات پس از فروش، می‌توانید به شماره  09125804174 در “تلگرام یا واتس اپ” پیام ارسال نمایید.
  • در قالب پیام “متنی”، شرح مختصری از علت درخواست بازگشت کالا به همراه کد، اطلاعات سبد خرید و عکس محصول خود را ارسال کنید.
  • در تلاش خواهیم بود تا حداکثر پس از 1 روز کاری به پیام مشتری پاسخ دهیم.
  • پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش جانبی، هماهنگی‌های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
  • در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد، تا 2 روز کاری مبلغ به حساب مشتری واریز می‌گردد.

شرایط انصراف از خرید

  • برای کالاهای بهداشتی و یکبارمصرف امکان انصراف از خرید وجود ندارد.